lørdag 15. mars 2008

Intet nytt fra innlands-fronten!

Det er jo ille at det ikke har blitt lagt inn noe nytt her siden 20. februar!
Noe har blitt laget, men jeg har ikke hatt ork til å legge ut noe her. Så sjekk heller her
Selvom jeg ikke har jobbet fullt denne tiden, har jeg null energi (men det er visst nok tidstyver her allikevel....) Så vi får håpe at det hjelper med litt påskeferie og masse SOOOOL!!!
Jeg skal pakke med meg litt "påskegodt" i sekken, så kanskje det kommer litt mer i bloggen om en ukes tid.

I mellomtiden ønsker jeg alle dere som titter innom bloggen min

EN KJEMPEFIN PÅSKE!

Sjekke denne fine påskehilsen jeg fant på Barnas Bokklubb sine sider :)



4 kommentarer:

Beate sa...

Så søte da!! *smelt*

Titter bare innom for å ønske deg og dine en flott påske!!

Klem fra Beate

Scrappelise sa...

er du reist til fjells Sosa? Blir sikert flott der nå , og mange fine scrappebilder! Ha en riktig god påske da! Vi snakkes! :) Klem

Moia sa...

Hei og god påske til deg og dine. Påskefjellet kaller oss, så det blir noen dager med hyttekos.
Klemz fra Moia.

Bendichte sa...

Ha en super fjellpåske, Sosa!! Det trenger du. Så må du samle styrke og krefter til dagliglivet her ned på flatlandet. Kos deg. Har sendt Nichlasen å TG. antagelig blir det protesttog på meg, fredag! Mot moms på kutur. Hils og ha det flott!