lørdag 18. april 2009

Et lite kursbidrag mm.

Da var påsken over for lenge siden og det er på tide å legge ut noen layouter. Første prosjekt ut er dette bidraget fra Ruffas sitt "lag på lag"-kurs på Scrapbookexpress. Denne har ligget ferdig lenge, manglet bare en bitteliten detalj. ting tar tid her i huset.....
Bildet er tatt i fjor da vi var på en liten utflukt oppi åsen her. Vi liker å gå på tur :)
Hva jeg har brukt kan du se i galleriet mitt her




Så var det ferien på Jæren for to år siden. En tur til Gamle Varhaug kirke.
Laget til en collage-utfordring på Scrapbook Express.

12 kommentarer:

Hilde sa...

nydelig Sosa!!! Digger denne!
flott med en rund bølgepappLO, det skal jeg ha i bakhodet her!

God helg!

Hildegunn sa...

Herlige LOer!
Den runde var skikkelig knalllekker!
Morsomt med kurs!

Ønsker deg ei flott helg!

Eli sa...

Nydelig Sosa, liker så godt det mønsterpapiret du har brukt.....
Ha en fin søndag du også, så håper jeg vi sees snart!!!

gudrun sa...

Å, den collagen din er jo bare kjempeflott!!

Lene sa...

Hei!
Skikkelig flotte LOer du har lagt ut. Den kollage LOen var jo kjempe stilig da. Spennende å se noe helt nytt.
Ellers er jeg veldig klar for et lite treff snart jeg og.Driver å planlegger dåp og slik om dagen,men da den er over så kunne jeg da arrangere noe jeg kanskje. Men synes vi hadde det veldig fint på biblioteket da, så får håpe det gjentar seg.
Ha en fin uke!!

Moia sa...

WOW, disse LOene var jo helt utrolig fine, og LOen du begynnte på hos meg, ble da helt spesielt vakker. Flott med tegningen oppe i hjørnet og bildene smelter sammen med papirene. Stor klemz fra Ann-Margret

Moia sa...

Det ligger en award til deg i bloggen min. Stor klemz fra Moia

Scrappelise sa...

Jeg er jo så heldig å ha sett begge disse IRL og de er helt utrolig vakre begge to. Må jo legge til at du har veldig bra bilder også! Vi sees!

Bendichte sa...

Hei igjen!
Nydelige layouter - til stor inspirasjon!
Fra B.

Lindus sa...

Hei:) Takk for sist ja:) Og ja nå skal jeg prøve ut det her og:) Tror det blir veldig gøy, må bare bli litt kjent her først:) Mye fint på sida di altså, digger det du lager, superfint:)
Sees jo ratt på treff igjen snart:)
Klem fra Linda:)

MonaV sa...

Heisann Sosa:)

Takk for sist, gleder meg til neste treff.
Den runde LO en din var sååå fin.Jeg ble veldig betatt av den bølgepappen rundt....kjempesmart og fint.

mettepip sa...

Hallo Sosa!
Takk for hyggelig besøk i min relativt ferske blogg - måtte jo skaffe meg en til slutt jeg også;)
Så lekre LO'er du har laget. Fantastisk flotte farger, og den collagen var kjempekreativ!
Har lagt deg til i lista mi jeg.
Har meldt meg på Oktobertreffet, så da håper jeg vi sees igjen;)
Klem fra Mette